صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۰

شهوت سالم

 

راجع به شهوات سالم، راجع به تفریحات سالمه، هیچ، ابداً قرآن و اسلام جلویش را نگرفته است. اینى که اسلام جلویش را مى‏گیرد و با او مخالف است، آن عبارت است از کشیدن مردم به شهوات ..

اگر مى‏بینید ما یکوقت صحبت، فرض کنید در روحانیت یکوقت صحبت مى‏شود که این سینماها چطور، این سینماهایى که الآن در ایران متعارف است، براى فاسد کردن نسل جوان است. اینها وقتى که رفتند یک چند وقتى در این سینما، فاسد مى‏شوند. اینها را ما جلوگیرى مى‏کنیم. اگر یک سینماى اخلاقى باشد و علمى باشد، چه کسى جلویش را مى‏گیرد؟ اما وقتى که ما مى‏بینیم که مملکت ما از سینمایش گرفته تا مدرسه‏اش استعمارى است؛ یعنى از خارج آوردند اینها را براى ما، تحفه هایى است که از آنجا آوردند براى فاسد کردن نسل جوان ما، همه چیزش را، اگر مسجد هم یکوقت اینطور شد، ما درِ آن را مى‏بندیم. اگر مسجدى شد که این مسجد دعوتش دعوت فاسد شد، پیغمبر اکرم خراب کرد «مسجد ضِرار» را، مسجدى که درست کرده بودند در مقابل پیغمبر، و تبلیغات مى‏کردند بر ضد اخلاق و بر ضد امثال ذلک؛ پیغمبر داد خرابش کردند. اگر مسجدى باشد که مسجد ضِرار باشد، مسجدى باشد که نتوانیم آن مسجد را اصلاحش کنیم، مسجدش [را] هم خراب مى‏کنیم؛ نه اینکه سینمایش را. اینکه ما با سینما مخالفیم، با این‏ نحو سینمایى که اینها دارند مخالفیم؛ نه با سینما اصلش باشیم. ما چى مخالفیم؟ چه کار داریم ما با سینما؟ اگر اخلاقى باشد، اگر آزادى باشد، اگر براى تربیت جوانهاى ما باشد، خوب این هم یک راه تربیت است.

                     منبع : صحیفه امام، ج‏4، ص: 35

سخنرانى [در بهشت زهرا (غیر قانونى بودن مجلس و رژیم)].

زمان: 12 بهمن 1357/3 ربیع الاول 1399.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۰
سعید پارسا ارسنجانی

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۳ سرباز شیعه
++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">