صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۲

نتایج زندگی زیرسایه آمریکا

امام خامنه ای رهبرانقلاب:
صداوسیما باید تحلیلی واقع بینانه داشته باشد/برای دستیابی به تحلیل واقع بینانه،موقعیت ایران باکشورهای منطقه که در 4دهه اخیر زیر سایه آمریکا زندگی کرده اند را مقایسه کنید/این مقایسه نشان میدهد که تسلیم،چه نتایجی دارد و ایستادگی به چه پیشرفتهایی منجر میشود.

وقتی کشوری مثل پاکستان و افغانستان و عراق و ترکیه و ... را می بینیم، این بیانات رهبر عزیز و دلسوز را متوجه می شویم.

برای مثال از لحاظ سیاسی، هیچ کسی دلش نمی خواهد زیر دست و ذلیل باشد و دوست دارد که عزتمند  و با افتخار زندگی کند.

اما در این میان راه عزتمندی را به خطا می روند. برخی از کشور ها راه عزت مندی را نزدیک شدن به کشورهای قلدر و زورگو و تجاوز گر می دانند و تنها چیزی که از ایشان نمی بینیم، همین عزتمندی است. در حالی که تنها سرچشمه کسب عزت از منظر قرآن، خداوند است که فرمود:

الَّذینَ یَتَّخِذُونَ الْکافِرینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنینَ أَ یَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمیعاً (139)سوره نساء

(همان) کسانى که به جاى مؤمنان، کافران را دوستان [خود] مى‏ گیرند؛ آیا عزّت را نزد آنان مى ‏جویند؟ پس (این خیالى خام است) چرا که عزّت، همه از آنِ خداست.

بعض کشور های مرتجع عرب نوکر حلقه به گوش آمریکا شده اند و هیچ اختیاری از خود ندارند.سالهاست که هواپیما های بدون سرنشین آمریکا افغانستان و پاکستان را بمب باران می کند و هیچ اقدامی که نتیجه اش کسب عزت برای این کشور ها باشد صورت نمی پذیرد.

در حالی که پاکستان بمب اتم هم دارد و افغانستان جولانگاه آمریکاییهاست. بناابراین تسلیم قلدر های جهانی شدن جوامع را به ذلت خواهد کشاند.

 


 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
سعید پارسا ارسنجانی

نظرات  (۲)

۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
عالیییییی
پاسخ:
سلام علیکم 
تشکر از بازدید ونظر دهی شما 
«این یکی از موارد سخت اختلاف بین ما و دشمنان ما است. دشمن، افسر جنگ نرم ما را، که جوان‌ها هستند، یک جور می‌پسندد، جمهوری اسلامی یک جور می‌پسندد... آمریکایی‌ها دلشان می‌خواهد جوان‌های ما آن شجاعت را نداشته باشند، آن امید را نداشته باشند، آن انگیزه را نداشته باشند، آن تحرّک را نداشته باشند، آن توان جسمی را نداشته باشند، آن توان فکری را نداشته باشند، نسبت به دشمن خوش‌بین باشند، نسبت به فرماندهی خودی و عقبه‌ی خودی بدبین باشند؛ جوان ما را دشمن این‌جوری می‌پسندد.»(۱۳۹۵/۰۲/۰۱)

تسلیم شدن، مطلقا به معنی تسلیم نظامی نیست، مورد پسند دشمن بودن هم تسلیم دربرابر دشمنه!
پاسخ:
تشکر از بازدید ونظر دهی شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">