صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت

 

یک انسان باید همیشه این مطلب را به خود یاد آوری کند که:
من حیوان نیستم
روح الهی در من دمیده شده است
کار من خوردن و چریدن و لذت های حیوانی نیست
من در این حواس مادی محصور نیستم
خداوند مرا لجام گسیخته نیافریده است
او مرا آفرید و نیروی حیوانی شدن و الهی شدن را درمن به امانت گذاشت
من باید صفات خدایی را در وجود خودم ظاهر کنم
همانطور که خداوند مهربان است من هم باید مهربان باشم
همانطور که خداوند بخشنده و بخشاینده است من هم باید اینگونه باشم
باید دائما از خدا بخواهد که: خدایا کمک کن تا در حیوانیت و لذت های حیوانی خود غوطه ور نباشم
خدایا کمکم کن تا به عالم فرشته ها نزدیک شوم و از آنها نیز بالاتر روم و به تو برسم
.
.
.
و خداوند ماه رمضان را قرار داد تا انسان از عالم حیوانیت جدا شود و به عالم ملکوت نزدیک شود.

یکم ماه مبارک رمضان

----

یجب على الإنسان أن یتذکر دائمًا ما یلی:
انا لست حیوان
الروح الإلهی تنفّس فیّ
وظیفتی لیست أن تأکل وتذوق مثل الحیوانات
أنا لست محصوراً بهذه الحواس المادیة
الله لم یخلقنی عبثا
لقد خلقنی وأوکل إلی القدرة على أن أصبح حیوانًا وملاکًا
لا بد لی من إظهار صفات الله فی نفسی
مثل الله جواد ، یجب أن أکون کذلک
کما أن الله رحیم ، یجب أن أکون کذلک
یجب أن یسأل الله باستمرار: ساعدنی الله على عدم الانغماس فی حیوانیتی ومتعة الحیوانات.
ساعدنی الله على الاقتراب من عالم الملائکة ، ولکن أیضًا أن أذهب فوقهم وأصل إلیک
.
.
.
وحدد الله شهر رمضان للإنسان أن ینفصل عن عالم الحیوان ویقترب من العالم الروحی.
أول شهر رمضان

--------------

 

A human being must always remember that:
I am not an animal
The divine spirit is breathed into me
My job is not to eat and graze and enjoy animals
I am not confined to these material senses
God did not create me unbroken
He created me and entrusted me with the power to become an animal and a deity
I have to show the attributes of God in myself
As God is merciful, so must I be merciful
As God is gracious and merciful, so must I be
He must constantly ask God: God help me not to be immersed in my animalism and animal pleasures.
God help me to get closer to the world of angels and to go above them and reach you
.
.
.
And God set the month of Ramadan so that man may be separated from the animal world and approach the kingdom world

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۷
سعید پارسا ارسنجانی

Humanity

Man

Ramadan

انسان

انسانیت

ماه رمضان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">