صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت


دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی در همایش «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای» در بیروت تصریح کرد: مسلمانان بی شماری در جهان از امام خامنه‌ای تقلید می‌کنند.
به گزارش مشرق به نقل از المنار، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در همایش «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه ای» در بیروت سخنرانی کرد.

وی در جریان این سخنرانی با بیان اینکه امام خامنه ای یک مرجع تقلید است، گفت: بر همین اساس مسلمانان بی شماری در سراسر جهان از ایشان تقلید می کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه امام خامنه ای از قدرت مدیریت بالایی برخوردار است، گفت: جایگاه امام خامنه ای مستلزم داشتن قدرت مدیریت و تقسیم مسئولیت هاست و ایشان از زمان رحلت امام خمینی (ره) این مسئولیت خطیر را بر عهده دارد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: از زمانی که امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی منصوب شدند، با یک محاصره رسانه ای غربی مواجه شدند و سخنان ایشان در موضوعات بسیار مهم نادیده گرفته شد.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای علاوه بر مرجع تقلید بودن یک رهبر و ولی امر است؛ جایگاهی که علاوه بر فقاهت و اعلمیت، مسلتزم داشتن شایستگی و شجاعت نیز هست.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه جایگاه امام خامنه ای مستلزم داشتن قدرت تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها و تحمل فشارهای گسترده است، اظهار داشت: امام خامنه ای از زمان رحلت امام خمینی (ره) این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند.

سید حسن نصرالله با تأکید بر اینکه گمان نمی کنم در سراسر جهان رهبری همچون امام خامنه ای باشد که به طور مثال زمانی را برای بازدید از نمایشگاه کتاب اختصاص دهد، گفت: امام خامنه ای به منظور اطلاع یافتن از مشکلات مردم با تمامی اقشار جامعه در ارتباط مستقیم هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: امام خامنه ای به زبان عصر جدید مسلط هستند و با اصطلاحات و ادبیات ویژه ای که به کار می برند، می توانند نخبگان و عامه مردم را به خود جذب کنند.

وی تصریح کرد: از مهمترین ویژگی های امام خامنه ای به عنوان یک اندیشمند اسلامی این است که ایشان از اصالت و استقلال برخوردار بوده و زیر فشار جوسازی ها زانو خم نمی کنند.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه امام خامنه ای قادر است تمامی متون دینی را به طول کامل و بدون کم و کاست متوجه شوند، اظهار داشت: این توانایی به ایشان این قدرت را می دهد تا در بحث های علمی و دینی همواره پاسخی برای طرف مقابل داشته باشند.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای در مسائلی همچون آزادی های عمومی، خانواده، زن، روابط بین الملل و دیگر امور مربوط به اسلام، مواضع و احکام واضحی دارند، تصریح کرد: امام خامنه ای از پیشگامان عرصه اندیشه است؛ بدون چنین اندیشه ای امکان مقابله با چالش های اساسی از جمله چالشی که تکفیریها به وجود آورده اند، وجود ندارد.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: ما در شرایط کنونی منطقه ای و جهانی به یک اندیشمند مسلمان زنده نیاز داریم که راه را نشان داده و سره را از ناسره تشخیص دهد.

 دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: ما هم اکنون باید به دفاع از اسلام بپردازیم و برای این کار باید امام خامنه ای را به عنوان یک اندیشمند بزرگ مسلمان به مسلمانان و یک اندیشمند بزرگ بشریت به انسان ها معرفی کنیم.

وی همچنین خطاب به گروه ها و جریان های اسلامی در سراسر جهان گفت: من شما را به کنکاش در دیدگاه های امام خامنه ای و انسانیت ایشان دعوت می کنم.

سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات میدانی در منطقه مرزی «القلمون» اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر دستاوردهای بزرگی را در مبارزه با تکفیریها در این منطقه محقق کردیم به طوری که می توانم بگویم در حال حاضر تمامی تپه ها، قله ها و کوهای واقع در القلمون در کنترل کامل ارتش سوریه و نیروهای مقاومت قرار دارد.

وی ادامه داد: در دامنه های «عرسال» نیز موفق شدیم ضربات مهلکی را بر پیکره تروریست های جبهه النصره وارد کنیم و اکنون هم مبارزه با داعش آغاز شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: طی روزهای اخیر تروریست های داعش سعی کردند به مناطق «القاع» و «رأس بعلبک» حمله و بر آنها مسلط شوند اما نیروهای مقاومت ضربات سنگینی را به آنها وارد کرده و ده ها نفرشان را به هلاکت رساندند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: محور مقاومت هم اکنون درگیر یکی از شدیدترین نبردها در القلمون بوده و در این نبرد شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه نبرد با داعش آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: ما شکست را در نهایت به اعضای داعش تحمیل می کنیم و از این پس اجازه باقی ماندن حتی یک تروریست تکفیری را در نزدیکی مرزهای خود نمی دهیم؛ شکست سنگین برای تروریست های تکفیری در راه است.
لبیک یا نصرالله 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
سعید پارسا ارسنجانی

سید حسن نصر الله_امام خامنه‌ای

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید!!
یاس بنر بعلت شروع جدید فعالیت  تخفیف های ویژه ای در اختیار شما عزیزان قرار داده است!!
*تخفیف 50 درصدی ساخت بنر و هدر!!
*کیفیت تضمین شده و استفاده از ابزار های مدرن!!
*قیمت مقطوع و تحویل سریع!!
از سفارش خود پشیمان نمیشوید!!منتظرتان هستیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">