صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۹

ای کاش من هم یک پاسدار بودم...


السلام علیک یا اباعبد الله

مگر اینگونه نیست که همین پاسدار ها هستند که با اقتدا به امام حسین علیه السلام، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و از این مردم و مرز و بوم و اعتقاداتش دفاع می کنند.

در طول سالیان کشور بزرگ ایران مورد حمله کشورهای مختلفی قرار گرفته که در هر جنگ  و قطعنامه، پاره ای از پیکر عزیز ایران را  بریدند با خواهران و برادران مان  به کشور خود ملحق نمودند و پادشاهان هوسران به فکر خود بودندو از خود لیاقتی نشان ندادند.نمونه اش همین کشور بحرین است که تا حدود چهل سال پیش متعلق به ایران بود.



تنها در یک جنگ بود که دشمنان ایران  نتوانستند حتی یک وجب از خاک این کشور را بگیرند و آن زمانی بود که  پاسداران  به همراه دیگر فرزندان این کشور همچون شیران جنگی،  با رهبری شجاع جلوی زیاده طلبی های تمام عالم را گرفتند.

البته دشمنان قسم خورده هر کسی را که بیشتر به این انقلاب و این کشور خدمت کنند را بیشتر می کوبد

هرکه بامش بیش برفش بیشتر

امام خمینی با آن مقام علمی و آن شان اجتماعی که داشتند در جمع پاسداران سخنان زیبایی داشتند که خواندن آن خالی از لطف نیست:


بسم اللَّه الرحمن الرحیم.

اى کاش من هم یک پاسدار بودم.

...شما قدر خودتان را بدانید.

خداوند به شما عنایت داشته است که شما را مهیا کرده تا قرآن کریم و اسلام عزیز و میهن اسلامى را حفظ کنید. نظام الهى مقرر کرده است تا شما براى خدمت به اسلام انتخاب شوید و این پیش خدا ثبت است و ملائکة اللَّه و خداوند پشتیبان شماست و دلتان قوى باشد. هر قدمى که براى اسلام برمى‏دارید قدمى است الهى که خدا براى شما پیش آورده است. شما روى تدبیر و فکر عمل کنید، دیگر نه از کشتن بترسید و نه از کشته شدن. عمده این است که قصدتان خالص باشد که بحمداللَّه هست. روحیه قوى این جوانان بیست ساله از امورى است که انسان را به تعجب وامى دارد.

...دیشب وقتى دیدم عراقى ‏ها تعدادى زن را زیر خاک کرده ‏اند، پیش خود گفتم ما هرچه فریاد بزنیم و بخواهیم به دنیا بگوییم که اینها چه مى ‏کنند، فایده ‏اى ندارد؛ چون مظلوم هستیم و نمى ‏خواهیم زیر بار کسى برویم، باید این فشارها را هم تحمل کنیم، ولى چون براى خدا کار مى ‏کنیم دیگر چه باک! هرچه مى‏ خواهند علیه ما تبلیغات کنند و هرچه مى‏ خواهند ما را بد جلوه دهند. امیرالمؤمنین على، علیه السلام، فرمودند تمام عالم اگر پشت به من کنند، من ابا ندارم. پس وقتى کار براى خدا باشد دیگر چه باک. هرکس براى خدا بیشتر کار کند بیشتر فحش مى ‏شنود، کما اینکه شما پاسداران از همه بیشتر توهین شدید. خداوند شما را موفق کند ...»[1]



[1]  صحیفه امام، ج‏15، ص: 497

نظرات  (۴)

۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
++++++++
بنده تا چند سال ÷یش نمی دونستم پاسدار یعنی چه؟
چه حکمی برای کشورمون دارن
وخیی چیزها
اما الان با خوندن کتابهای از تاریخ شهدای پاسدارمون تازهمی فهمم پاسدار بودن یعنی چی
ای کاش من هم پاسدار باشم
احسنت 
اگر همین ها نبودند ما امنیت نداشتیم.
کاش من هم یک پاسدار بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">