صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت

باید آقایان توجه کنند، تمام مسلمین توجه بکنند. روز قدس روزى است که باید تمام ملتهاى اسلام با هم توجه بکنند و این روز را زنده نگه دارند. اگر یک هیاهویى از تمام ملتهاى مسلمین بلند بشود، روز جمعه آخر ماه مبارک، که روز قدس است، همه ملتها قیام بکنند- همان که حالا همان تظاهرات، همان راهپیمایى‏ها را بکنند- این مقدمه مى‏شود از براى اینکه ان شاء اللَّه جلوى این مفسدین را ما بگیریم و کلک اینها از بلاد اسلام کنده بشود. ما، هى سست مى‏گیریم، مسلمانها هى سست مى‏گیرند، ملتها بى‏طرف مى‏مانند، کم قیام مى‏کنند و نهضت مى‏کنند، کم تظاهر مى‏کنند راجع به این امور. اسرائیل وقتى که دید ملتها با هم مخالف هستند و دولت مصر هم، که همراه اوست، برادر است و عراق هم که با اینها برادر است، وقتى این چیزها را دید، هى قدم قدم پیش مى‏رود. و شما مطمئن باشید که اگر سست بگیرید، اینها تا فرات  مى‏خواهند بروند. اینها همه اینجا را ملک خودشان مى‏گویند هست ..

 شما باید محکم بایستید در مقابل اینها و چنانچه مسلمین- ملتهاى مسلم- بایستند در مقابل اینها، و اگر دولتهایشان بخواهند مخالفت کنند، مشت توى دهنشان بزنند چنانکه ایران مشت در دهن محمدرضا زد. محمدرضا از همه دولتهاى مسلمین، از همه آنها قویتر بود، و از همه آنها پشتوانه‏اش بیشتر بود، مع ذلک، ملت ما قیام کرد و اسلام را وجهه نظر خودش قرار داد، و «اللَّه اکبر» را فریاد کشید و این قدرت را از بین برد و قدرتهاى دیگر را هم، و تا آخر هم همه قدرتها اگر روى هم باشند، نمى‏توانند آسیب به یک همچو ملتى برسانند ..

  صحیفه امام، ج‏13، ص: 79

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
سعید پارسا ارسنجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">