صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

صادق آل محمد صلی الله علیه و آله*** سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»1401

نمایش مستند ومستدل زیبایی های دین***استفاده از مطالب وبلاگ هیچ مشکلی ندارد.

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۸ - ناشناس
    احسنت
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۳

گفتگوی عاشقانه با یار


اى خداوند، مرا درست اندام و کامل آفریدى و در خردى بپروردى و به کفایت روزى‏ ام دادى.

اى خداوند، در کتابى که نازل کرده‏اى و بندگانت را به آن بشارت داده ‏اى، یافته‏ام که گفته ‏اى: «بگو اى بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده ‏اید، از رحمت خداوند مأیوس مشوید، زیرا خدا همه گناهان را مى‏ آمرزد.»  و تو خود دانى و بهتر از من دانى که چه گناهانى از من سر زده است و از آن همه گناهان که براى من در طومار تو ثبت شده، چه رسوایى عظیمى است مرا. و اگر به عفو تو که همه کس و همه چیز را در بر مى‏ گیرد امیدم نبود، از دست مى ‏رفتم. اگر کسى را یاراى آن بود که از پروردگارش بگریزد، من از هر کس دیگر سزاوارتر مى‏ بودم که از تو بگریزم. بار خدایا، تویى که در آسمان و زمین هیچ رازى بر تو پوشیده نیست و آن را در روز رستاخیز آشکار مى‏ کنى و در آن روز نه به جزا دهنده‏ اى نیازت هست و نه به حسابگرى.


الصحیفة السجادیة / ترجمه آیتى، ص: 358

نیایش پنجاهم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
سعید پارسا ارسنجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">